sobota, 10 lutego 2018

ROZDANIE :)

Mam dla Was rozdanie - w styczniu mój blog obchodził trzecie urodzinki ;)


Do wygrania są:
* różnej maści papiery - małe, duże, holograficzne, do kolorowania
* naklejki, taśmy, samoprzylepne perełki i kryształki
* etykietki, tagi, filc, wstążka
* stempelki, szablon (warstwowy), wykrojnik
* sklejkowe elementy
* koraliki, sznurek, cekiny, brokat, naklejki z pianki, guziki (serduszka i motyle), piórka, klipsy -zimowe ptaszki
* serwetki (wzorzyste, kwiatowe, świąteczne)

Tutaj macie zbliżenie ;)



ZASADY:
1. Zapisz się w komentarzu poniżej.
2. Udostępnij na swoim blogu na pasku bocznym banerek z linkiem zwrotnym do tego posta. Jeśli masz ochotę możesz też zrobić osobnego posta o rozdaniu ;)
3. Zostań moim obserwatorem - jeśli Ci się tutaj podoba :)


Dodatkowe info:
* nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski
* nie biorę pod uwagę blogów tylko z candy/rozdaniami
* rozdanie trwa do 11.03.2018 r. do północy
* wyniki ogłoszę do 5 dni po zakończeniu rozdania (postaram się jak najszybciej)

ZAPRASZAM! :)

Pozdrawiam,
Au-une


76 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce po te cudowności! Może choć raz szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę ;) dziś się zglaszam, a jutro spełnię resztę warunków ;) no i powodzenia w dalszych poczynaniach z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Blogowanie mnie wciągnęło! ;)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
    2. już jest ;) zerkniesz? http://zszafyodzyrafy.blogspot.com/2018/02/rozdanie-urodzinowe-u-au-une.html
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Widziałam! :) Wystarczy, wystarczy ;)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 urodzin bloga! Życzę Ci żeby tych lat blogowania było jeszcze bardzo dużo :)
    Z przyjemnością zapisuję się na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Życzę Ci powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  4. Życzę wielu kolejnych lat blogowania i z przyjemnością zapisuje się na candy po tyle rewelacyjnych przydasi :)

    Ps. proszę także o dane do wysyłki w podaj dalej bo wysłałam wiadomość ale pewnie nie doszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Twojego maila nie dostałam, ale już napisałam do Ciebie! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  5. Z wielką chęcią biorę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim najlepsze życzenia dla Ciebie i Twojego bloga. Niech pięknie się rozwija a Twoje pomysły niezmiennie nas zachwycają. W kolejce oczywiście stoję a banerek wkrótce u mnie zawiśnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów! To miód na moje serce! :*
      Życzę Ci powodzenia! Cieszę się, że jesteś! :)

      Usuń
  7. I jak tu się nie skusić... Staję w kolejce!:) Wielu lat satysfakcjonującego blogowania ci życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia, oczywiście niegasnącej weny i mnóstwa radości z tworzenia.
    Jeśli można,to chętnie się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :D
      Oczywiście, że można! Powodzenia! Miło,że jesteś! :)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego i wielu kolejnych lat blogowania.
    Staję na końcu kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo chętnie się zapiszę na taką fantastyczną rozdawajkę :) Wielu następnych twórczych latek życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ufff... przez tego mojego małego brzdąca próbuję się zapisać tu u Ciebie od soboty.... i dopiero dziś mi się to udaje :) Dopisuję się do kolejki, lecę przypiąć banerek u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że się udało :P
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  12. I ja bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po te cukieraski:) Życzę kolejnych pięknych jubileuszY blogowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  13. Ja również ustawiam się w kolejce! Banerek już jest na pasku bocznym bloga! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy życząc następnych :)
    zapisuję sie z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  15. Gratuluję rocznicy, życzę kolejnych i ustawiam się w ogonku. Zapraszam do mnie z rewizytą http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D
      Pozwodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  16. Najlepsze życzenia na te 3 latka :) weny twórczej na kolejne lata :) staję w ogonku po te cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  17. Wszystkiego dobrego na ten mały jubileusz :) Życzę Ci kolejnych pięknych i twórczych lat! Z przyjemnością wezmę też udział w Twojej zabawie :D
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nawet nie wiem, kiedy to zleciało :P
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  18. Zgłaszam się! Banerek zabieram! Obserwatorem zostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi miło u Ciebie zawitać :) banerek umieszczam na pasku bocznym i zapraszam do siebie https://elementymojegozycia.blogspot.com
    Zgłaszam się też do zabawy bo przygotowałaś same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! :D
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  20. Z okazji urodzinek bloga życzę kolejnych wielu twórczych lat blogowania. Ustawiam się w kolejce w rozdaniu, banerek wisi już u mnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  21. Piękne prezenty, z prawdziwą przyjemnością wezmę udział w zabawie. Z ochotą zostanę u Ciebie na dłużej, robisz piękne rzeczy :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego z okazji koejnych urodzinek.Z chęcią ustawiam sie po te wspaniałości. Posiadam krajowy adres. Banerek na blogu http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 3 latek i życzę kolejnych :).

    Super przydasie chcesz nam podarować. Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego naj... naj... naj... Następnych 3... 6... 9 i tak dalej i tak dalej.
    Cudowne rozdanie i byłoby bardzo miło wygrać :)

    Oczywiście też ustawiam się w kolejce :)

    Baner - https://monwegtworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :D
      Powodzenia! Miło, że jesteś! ;)

      Usuń
  25. Gratuluję, kolejnej rocznicy, świat blogowy wciąga i jest bardziej przyjazny niż inne media społecznościowe. Zgłaszam się do Twojej zabawy, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Prawda - wciąga niesamowicie ;)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! ;)

      Usuń
  26. Gratuluję i życzę kolejnych lat pełnych pomysłów.
    Banerek na pasku bocznym.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! ;)

      Usuń
  27. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka. Chętnie je przygarnę i spróbuję pobawić się w rękodzieło. Może będzie to dobry sposób na odstresowanie. Baner już na pasku bocznym http://zaciszelenki.blogspot.com/.
    Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dołączam do życzeń na te 3 urodzinki - niech Cię wena nie opuszcza :) Banerek już powiesiłam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! ;)

      Usuń
  29. Hejka. Dzięki Margotce trafiłam do Ciebie :) Dlatego z przyjemnością weznę udział w Twojej zabawie. Cudowności przygotowałaś, które mi się bardzo podobają. Pozwól również, że rozgoszczę się u Ciebie na dłużej, a tymczasem zapraszam również Ciebie na moje Candy :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Trafiłam tu przez przypadek i zaciekawiły mnie Twoje prace, więc pozwolisz, że rozgoszczę się tu na dłużej ;)
    Kolejnych wspaniałych rocznic życzę :) Staję w kolejce po te piękności. Banerek już u mnie: http://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! ;)

      Usuń
  31. A ja trafiłam tutaj dzięki mojej przedmówczyni! Aż mi głupio, że dopiero teraz, bo już kiedyś chyba szukałam Twojego bloga... No, to już jak jestem, to zostaję na dłużej, chętnie przyłączam się do zabawy i idę pooglądać, co takiego ciekawego tworzysz :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam! ;) Widzę, że ludzie trafiają tutaj "łańcuszkowo" :P :D
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń
  32. Gratuluję rocznicy bloga! Również przyłączam się do zabawy. Dzięki niej trafiłam na Twojego bloga i zostaję na dłużej:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! ;)

      Usuń
  33. Aga, gratuluję kolejnej rocznicy bloga. Z chęcią zapisze się na Twoje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! ;)

      Usuń
  34. WOW jakie wspaniałe cukieraski przygotowałaś :) Z wielką chęcią się przyłączam :) Banerek już u mnie jest :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką przyjemnością przyłączam się , Baner już jest,

    OdpowiedzUsuń
  36. Przydasi nigdy dość więc i ja staję w kolejce :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie:-).https://skladzikzapomnianychmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego z okazji trzecich urodzin bloga !!! :)
    życzę kolejnych twórczych latek :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce na samym końcu :) banerek już u mnie świeci, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Powodzenia! Miło, że jesteś! :)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger